27 лип. 2014 р.

Вихвалянки.

Привіт усім! Сьогодні я з вихвалянками. Прийшов мені несподівано подарунок-пакунок від Штампувальні. Там.... такі штампи з майбутньої колекції Прованс. 
Ось яку лаванду  я тепер маю 
  

Відчуття неперевершені. Одразу хочеться щось творити. Величезне дякую Лесі.
Також отримала  пакет з АТС-кою та подаруночки від Адріасі. АТС просто неймовірно красива, а льон і мереживо моя слабість.  Адріась, спасибі.

Отже, незабаром будуть нові роботи.
Натхнення усім та  творчих ідей !!!!

4 коментарі:

  1. Вот именно такие подарочки больше всего и вдохновляют! Приятно тебе поскрапить! Рада за тебя!

    ВідповістиВидалити
  2. які чудові, натхнення!
    а що штампи тепер без того пластику з малюнком (з котрого то все щастя осипається) ? чи то тіки тому що це пробні?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні, в магазині штампи з малюнком. Я то "щастя" одразу протираю вологою салфеткою і нічого не сиплеться.

      Видалити