8 лют. 2015 р.

Хочу в ДК Аґрафка

Дуже хочу...... і вже давно, але якось довго збираюсь писати цей пост. Мені надзвичайно подобається  Аґрафка її особливе тепло, душевна атмосфера, дружнє спілкування та натхненні публікації. Тому і дуже хочеться попрацювати в цій компанії.

І далі декілька своїх улюблених робіт. 





Хоча вишивання в даний час відійшло на другий план, сподіваюсь що робота в ДК стала б хорошим стимулом для повернення до цього виду рукоділля.



Кілька слів про себе. Мене звуть Орися, - я проживаю у м.Львові з чоловіком та донькою. З дитинства займаюся рукоділлям, до недавнього часу більше вишивала, але в даний час захоплююсь скраповим роботам. Обожнюю листівки, коробочки і блокноти. З матеріалів надаю перевагу натуральним тканинам, мереживу, крафту. Надзвичайно люблю усе це поєднувати із скрапматеріалами. Улюблені стилі еко, прованс, шебі, рустик, кантрі. 
А тепер, чому ж я ?! У першу чергу тому, що мені хочеться творити і відкривати для себе нові горизонти та бути частиною дружної команди моїх земляків. Я не сумніваюся, що можу принести користь блогу, оскільки не втратила бажання рости і розвиватися, прагну до нового і незвіданого. І ще, я пунктуальна, відповідальна і обов'язкова людина.
Була б безмежно рада, якби стала частиною Вашої  команди!
З нетерпінням чекатиму результатів відбору.

1 коментар: