10 бер. 2015 р.

Стояла я і слухала весну

Привіт чарівниці рукодільниці!!!
Стояла я і слухала весну,
Весна мені багато говорила,
Співала пісню, дзвінку, голосну, 
То знов таємно-тихо шепотіла.

Вона мені співала про любов,
Про молодощі, радощі, надії,
Вона мені переспівала знов
Те, що давно мені співали мрії.
                                                                                                        Леся Українка
 Все таки весна надихає... хочеться брати з неї приклад і творити красу....Моє весняне натхнення створило цю листівку

 Деталі


Використані матеріали від Вензелика рамка та бордюр.
  
Задание- вдохновение от дизайнера Ольги Елтышевой "Есть глаза у всех цветов" в блоге EvolutionScrap
Дякую!!!!

2 коментарі:

  1. Орися, действительно повеяло весной от твоей работы. Красивая, сочная, лаконичная и интересная! Люблю твои работы.

    ВідповістиВидалити